Pages

Freedom

ini lah kebebasan bersuara dalam blog ! Orang selalu cakap belog ni boley dijadikan seperti diari online kite, tempat untuk meluahkan perasaan ke atau pon tempat untuk
berkongsi pendapat kan.so aku ni involve dalam dunia blogging takde la da lame,baru je setahun jagung kot.heee ~
Dalam banyak banyak belog yang penah aku jumpe kat dalam dunia blogging ni ade la satu aku rase memang sempoi la,entry nye pontiap kali aku bace mesti tergelak punye lah.input tak banyak pon tapi auta je lebey. haha LOL :P walaupon follower tak de lah gempak macam otai otai blogger sampai berbelas ribu follower tu,tapi belog itu sangat mantop ! aku pon jarang bace belog yang otai otai ni,tapi dengan belog ni aku slalu je usha sebab entry nye sume macam haramm,auta dowh ! haha , auta auta pon berlambak orang pompuan yang comment nye. macam bagi support je kat belog tuh.

Imran Nyambek, ko sangat versetile dowh. aku nak jadi anak murid ko boley ? heee ~ :P

nak nak nak usha tak belog tuh ? lets go to the zoo !

No comments:

Post a Comment