Pages

Status Gliteratti Hilang !

GLITTERATI
Sebelum tu nak tanya sikit, korang tahu ke apa bendanya ni..Bagi yang tahu buat tahu je ek, yang tak tahu korang explore la sendiri..Klik "Nuffnang" bagi yang kurang pandai tidak tahu..

korang tengok gambar di bawah ni :


Aku punya blog bukannya gempak/tinggi sangat trafik macam otai-otai blogger yang lain, update pun kurang dah sekarang sebab busy dan income cukup-cukup makan je tapi Cik Nuffnang hilangkan status Afiq. Harga sebenar CPC 25sen, sekarang dah tukar 15sen. Perrgghh 60% dah jauh berbeza tuhhh. Cik Nuffnang, maafkanlah saya jikalau saya ada buat silap yang terasa hati..Kembalikan status Glitterati saya..Tak apa, sebelum ini aku dah hantar ticket dekat Cik Nuffnang, tunggu sahaja la apa respon dia nanti. Harap-harap kembalikan semula status glitterati..Amin

No comments:

Post a Comment